lørdag den 30. marts 2013

Længe siden....

Det kniber lidt med at få fuldt op på bloggen......, jeg havde en rigtig skøn tur til Convention sammen med Stinne og Rikke. Til convention var vi sammen med en masse skønne tøser, og havde en hyggelig aften på hotellet.
 
Vi er på vej i bilen..... elsker en latte - og så gør det ikke noget at kruset er pink :-)


Så er jeg igang til førscrap...
 
 Dette LO med Karl er lavet med papir fra Panduro, det er bare så sødt. Det er en hel blok, og jeg er ved at lave et minialbum med resten (efter jeg så Gittes album....)
 Et sommer-LO med Karl. De søde larver er QK, som jeg lånte af Linda.
 
God påske til Jer alle - mon det er en kreativ påske.....
 
 
 

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er han blevet stor!!
Det er nogle rigtig dejlige layouts.

Charlie sagde ...

Dejligt at se nyt hos dig - klart de to dejlige "unger" du har kræver noget tid. Hvor er han blevet stor og dejlig. GOD påske til dig og dine.

Mio sagde ...

Skønne Loer over børnene : ))
Rigtig god påske til jer alle

Gitte sagde ...

Super fine layouts.
God Påske.

lam sagde ...

Super skønne layouts med søde detaljer. God påske

Jean sagde ...

Dejligt med sådan en hygge tur :)

Det nogle skønne og flotte loér du har fået lavet :)
Der skal nok blive tid til scrap- du har hele livet, ungerne er kun små nogle år så nyd dem endelig :)

håber dig og familien får en god påske

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Tak for en rigtig hyggelig Convention. Dejligt, at I gad at tage den lange (og dyre) tur over broen :)

Hvor er det dog nogle flotte layouts, du har lavet. Er vild med farverne, der bare er "glade" farver :)

Ha' en fantastisk påske. Her er jeg ved at være igennem mine Magnolia-stempler - det har været noget af en omgang, men nu hvor jeg kan se lyset for enden af tunnelen er det SÅ FEDT!

Kh Lone

Lise sagde ...

Ja det var en hyggelig weekend...er du blevet rask igen:-))
Skønne Lo´er med lækre detaljer.
God påske til dig og dine:-))
Knus Lise

Unknown sagde ...

Han er altså et lækkert drengebarn ham min nevø :) Og det er et par søde og glade LO'er du har lavet. Sååå sødt papir.
Tak for gaven, jeg glæder mig helt vildt :)

Annette / aka sagde ...

Dejligt layout i rigtige drengefarver og med herligt pynt.
Og sikke skønne fotos !
Utroligt så stor Karl er blevet.....jeg synes jo lige du har fået ham !
Ja, du kan jo ikke både blogge og have tid til at rejse rundt i hele landet og lave sjov og hygge dig......LOL.
På gensyn derude engang.

Related Posts with Thumbnails