fredag den 8. maj 2009

Dåbsinvitationer

Så er der lavet dåbsinvitationer til Ida Sophies barnedåb. De er meget enkelte, jeg synes selv, de der blevet vildt søde.... nu må vi se hvad modtagerne siger!

Jeg har fået hjælp af en venlig sjæl med en silhouette (tusind tak Stinne), som har skåret dåbskjolen og navnet forneden. Jeg har pyntet ærmerne og det nederste af kjolen med pearl touch, og derefter pyntet kjolen med bånd og sløjfe.
Selve invitationen er skrevet på lyserødt papir, som er limet på bagsiden, sådan at det giver en effekt, hvor navnet er skåret ud.



29 kommentarer:

Else-DK sagde ...

Ihh hvor er de søde dine kort. Det er vildt sødt med navnet forneden.

Det kan være jeg skal låne din skabelon (Stinne) senere på året? Min niece venter sig til Juli.

Anne Bente sagde ...

nejjjjj hvor er de dog yndige,hvor er de søde de kjoler.

Anonym sagde ...

De kan da kun bringe lykke hos modtageren. De er bare supersøde. Håber i får en dejlig dag. KH 10na

Karina Beck sagde ...

Ej, hvor er de vildt søde dine invitationer!

Tanja sagde ...

Hvor er de bare rigtig søde de invitationer - rigtig tøset.. :o)
Ja, hende Stinne er en knag til den silhouette...
Kan du have fortsat god weekend..
Scrapknuzz Tanja

Netti sagde ...

Hvor er det da en virkelig sød indbydelse..den skal alle modtagerne nok blive glade for :)

Linda sagde ...

Hvor er de bare søde, det bliver alle modtagerne helt sikket glade for.
God weekend

troll13 sagde ...

Hvor er de bare kære de invitationer. Jeg er vild med den måde navnet er skåret ind i forneden.

sonja sagde ...

Hvor er de bare yndige,dem må modtagerne blive glade for.hav en god weekend..

Gitte sagde ...

Sikke nogle flotte og personlige invitationer. De skal nok gøre lykke. Og sikke et skønt foto af vidunderet på din header.

Charlie sagde ...

Sikken en fin og sød ide og et FINT navn den unge dame skal have.

Anonym sagde ...

Hej, Jeg har lige set din søde dåbsinvitationer. Er det mon muligt, at jeg kan låne den skabelon, du har brugt ? Jeg har for 4 uger siden født tvillingepiger, og skal snart til at sende dåbsinvitationer ud nemlig. Håber det kan lade sig gøre.
Mange hilsener Charlotte
charlotte_cdk@hotmail.com

Anonym sagde ...

Jeg er vild med dine invitationer! Er det sådan at jeg også må få en skabelon?

Mvh Nina

Mail: nina_101085@hotmail.com

Anonym sagde ...

Hejsa :) jeg er også helt tosset med denne flotte indbydelse. Er det mon muligt at låne skabelonen?

Mvh.
Rikke (rikke_rosen@hotmail.com)

Anita sagde ...

Elsker din dåbskjoleinvitation :-)
Er det sådan at du vil dele din skabelon?

Vh.
Anita S. Nielsen
mail: nitzen87@hotmail.com

Maria Holstein sagde ...

Hvor er det bare en yndig invitation, er det mon muligt at få lov at få skabelonen så jeg kan prøve at gøre dig kunsten efter?
Mvh Maria

Anonym sagde ...

Ih, nogle skønne indbydelser !!!
Er der mulighed for en kopi af denne ?
Står selv og skal have barnedåb den 16. september :o)
isbasse@gmail.com
Vh Maria

Anonym sagde ...

Super søde dåbskjoler, har ledt utroligt længe efter en kjole der var lang :)
Ville det være muligt af be om skabelonen?
pw458@hotmail.com

Hilsen Pernille

Anonym sagde ...

Hej hvor er den sød den dåbskjole. Låner du din skabelon ud? Håber for så kunne jeg lave sådan en flot invitation til vores Josefine`s dåb...
mvh
Berit
cbbjer@stofanet.dk

Unknown sagde ...

Hej Mette

Må jeg mon også få en skabelon af din dåbsinvitation.

Hilsen Janne

janneeilsoe@gmail.com

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne bede om skabelon. Jannikrintel@gmail.com

Anonym sagde ...

Må jeg evt også få en skabelon af dit super flotte kort? På forhånd tak:-)
Mvh Anja
mikkelsen@skjern-net.dk

Unknown sagde ...

Jeg vil også gerne bede om en skabelon, hvis det kan lade sig gøre :D

Birthe86@gmail.com

Hilsen Birthe

Anonym sagde ...

Sød kjole. Hvis du stadig har skarpelonen og vil sende den til mig ville jeg blive glad. �� på forhånd tak.
Mail sulau_1@hotmail.com
Mvh Susanne

Unknown sagde ...

Hej Mette

Min veninde vil enormt gerne lave kjole-invitationer til deres barns dåb - er det muligt at få en kopi af skabelonen? Den kan i så fald sendes til kriz3120@hotmail.com. Hun vil blive ellevild, når hun ser den fine måde at lave invitation på :-)

Unknown sagde ...

Hvis det er muligt vil jeg meget gerne have en kopi af skabelonen til jeres søde invitationer. Vi skal selv holde barnedåb senere i år. Min e-mail-adresse er kammerjuncker@gmail.com

Unknown sagde ...

SÅ fin👌🏼 Kan man stadig bede om skabelonen?

Min mail er: camillafjensen@gmail.com

Unknown sagde ...

Hvis det er muligt vil jeg også meget gerne bede om en skabelon 😊
Mail: jeanette_nette16@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails