mandag den 30. januar 2012

Dåbskort

Vi var til barnedåb igår, og jeg var stolt over at stå fadder til min kusines lille Oliver.
Billedet af Oliver på kortet, havde de brugt på invitationen.
Jeg ved ikke hvad denne slags kort "hedder", men når man trækker i båndet foroven åbner kortet sig.
Indeni kortet har jeg stemplet.

 Pyntet med hvide og lyseblå blomster.
 Den tynde snor har jeg trukket igennem hullerne i det prikkede papir, som er standset ud med en spellbinders.
 Her er der plads i kortet til at skrive en hilsen.

Flere har spurgt om en TUT.... og Charlie http://hjemmehoscharlie.blogspot.com/ har været så sød, at sende dette link. Tusind tak.

God kreativ uge til alle

18 kommentarer:

calmlund sagde ...

Wauu fedt kort - har du en TUT på det? Send evt pb på scrapsisters - hedder calmlund.

Karina Beck sagde ...

Supersødt kort! Hvor er det en god ide at lave sådan et, så forældrene kan have det stående bagefter!
Ha en go dag.

Ann Weiss sagde ...

Rigtig flot kort!!
Jeg vil da også gerne have en tut på det :)

Vivi sagde ...

Sødt kort...

Gitte sagde ...

Rigtig flot kort.

Annette / aka sagde ...

Aih, hvor er det fint.
Hvis du finder en tut på det, så er vi vist flere der bliver glade.
God dag til dig.

Jean sagde ...

Wooww det ser godt ud.. Vildt sødt..
Kan godt forstå de blev glade for det!!

Lise sagde ...

Super sødt og meget personligt dåbskort. Dejlige farver. God mandag til dig.

morkaren sagde ...

Hvor er det sødt, og om et par år kan den lille Oliver og Karl lege med hinanden. knus morkaren.

Jette Munkbøl sagde ...

Hvor er det bare et fint kort, rigtig flot lavet, det ser svært ud:)

Charlie sagde ...

Hvor er det et sødt kort - havde helt glemt den model - og da jeg tror du har masser af andet at bruge tid på er der en tut lige her: http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/surprise_pop_up_card/

=0) Hilsen Charlie

lam sagde ...

Hvor er det fint og fyldt med søde detaljer

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig sødt dåbskort.

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Jeg har givet dig en award, fordi jeg ser et lys i din blog...
se den her :
http://dideriksen86.blogspot.com/2012/02/som-nvnt-i-det-tidligere-indlg-fik-jeg.html

Håber du vil tage imod den :)

Pia sagde ...

super sødt kort og flot design

Maria sagde ...

Hvor er det et flot kort!

Gitte sagde ...

Et utroligt flot dåbskort. Smart måde at lave det på, så kan det stå fremme og pynte efter dåbsfesten.
Tak for linket.
Forsat rigtig dejlig aften
Knuz

Anonym sagde ...

Super flot kort! Hvor har du skaffet bogstaverne du bruger til at skrive dåb?

Related Posts with Thumbnails