søndag den 2. december 2012

LO lavet på SAM

Det var skønt at være til SAM, møde en masse mennersker, shoppe, snakke og jeg fik da også lavet nogle LO´er. Her er to af dem.
Den første er lavet med papir fra Echo Park. Bogstaverne købte jeg hos Unikscrap.dk.
Luftballonen, bannert og vindmøllerne er sat på med 3D.
Jeg elsker billederne af karl, der får en lur i trillbør og oven i købet ved siden af en pool!

Det nederste LO er lavet med papir fra Jillibean Soup. Jeg kan godt lidt at billederne har et andet format end jeg "plejer".

Glædelig 1. søndag i advent til alle

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle rigtig flotte layouts. Dejlige farver og papirer.
Jeg synes, at det er imponerend,e at du får lavet så mange layouts, når du er til crops!
God 1.søndag i advent.

May Britt sagde ...

Super søde LO'er...

Linda sagde ...

Fede Loér du har lavet, skønne papirer som bare lige er dig:-)
God søndag

Rysse sagde ...

Super flotte LO´er i nogle dejlige friske farver.
God søndag.

Julie Viktoria sagde ...

Rigtig flot layouter. :)

Jean sagde ...

Ejj hvor er de fede!!!

Hvor er det hyggeligt og sjovt med en lur i trillebøren, hvordan kan det være han sov der??

Hanneby sagde ...

Hejsa Mette..

Dine LO er lækre .- og de er også virkelig lækre i virkeligheden

Hilsen Naboen På SAM

Lise sagde ...

Super skønne LO´er..herligt med en lur i trillebøren:-)))
Rigtig hyggeligt at hilse på dig på SAM.
Knus Lise

Stinne sagde ...

Skønne lo-er begge to. er imponeret over du får lavet så meget når du er afsted!

KNUS

Related Posts with Thumbnails