lørdag den 28. maj 2011

Æske til pengegave

Vi skal til konfimation, og har valgt at give penge.
Derfor har jeg lavet denne lille æske med spellbinders som top og bund. Idéen fik jeg af Linda (www.homemadeby-linda.blogspot.com) til SAM, da hun lavede make´n take hos Unik Scrap. Æsken er pyntet med lidt blomster og perler. Jeg har valgt både at skrive tekst i låget og i bunden. Teksten har jeg set hos www.lonesscrapbooking.blogspot.com.






God weekend til alle

og tak for de søde kommentarer, jeg bliver så glad :-)

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold op hvor er den lækker. En super god ide til pengegaver.

Karina Beck sagde ...

Hvor er den flot! God måde at give penge på!
God weekend.

Anne Bente sagde ...

åh... denne var bare super nydelig

god weekend

Charlie sagde ...

Hvor ER den fin og gennemført - DET skal jeg huske for pengegaver er jo ret kedelige uden den rette indpakning. God weekend

troll13 sagde ...

Hvor er den bare smuk og utroligt flot udført.
Den bliver hun glad for ;o)

Knus
Rikke

Linda sagde ...

Super flot æske:-)
Jeg lavede den også til Rikke´s konfirmation og kom et armbånd deri.

Ha en super søndag

Knus
Linda

Pia sagde ...

super flot æske og i dejlige farver , smukt dekoreret

Margit sagde ...

Super lækker æske... og en virkelig elegant måde at aflevere en pengegave på!
Super fin detalje med blomster indeni...
God ny (kort) uge... ;o)
Margit

Lise sagde ...

Super flot æske i en skøn farve. Fantastisk idé til en penge gave. En rigtig god måde at bruge æsken på. Knus Lise

Kreateten sagde ...

Genialt med sådan en fin æske til en pengegave! Den er super flot!

Stinne sagde ...

waaau hvor er den kær....så er der version 2,4 på bloggen! KNUS

Gitte sagde ...

Sikke en yndig æske du har lavet. God måde at give pengegaver på. Den må da ha' bragt lykke med eller uden penge ;O)

Et kanon godt billede af dig og Stinne :)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend

Related Posts with Thumbnails