fredag den 18. juni 2010

To layouts

Jeg har lavet disse to layouts, som er meget forskellige.

Det første er med bazzil som bagrund, og så har jeg brugt forskellige små stykker papir fra Maja design - det papir er bare for lækkert, alle kanterne har jeg sværtet. Jeg har pyntet med dew drops i forskellige farver, små roser og MS sommerfuglen, som har fået lidt glimmer. Jeg har brugt små swarovski sten efter sommerfuglen. Materialerne er købt hos http://www.unikscrap.dk/ overskriften er mit nye Blosom alfabet, som jeg fik til 50% på SAM også hos UNIK, bogstaverne har jeg givet glossy accent.

Her er alle materialerne fra Sassafras - de glade farver passede godt til Tivoli-billederne.

Vores kat Bella er ikke vildt begejstret for Ida Sophie...., men hun er åbenbart god nok, når hun sover. De ser så søde ud sammen.

God weekend derude - skal du scrappe ?

16 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Begge to skønnt LO's og som du skriver vidt forskellige, dejlig med nogle pang farver.

God weekend til dig også, her bliver der desværre ingen scrap

Pia sagde ...

Wow mette så flotte layouts begge så lækre detaljer og flotte papirer og farver. Du må have en dejlig weekend
knus Pia

Karina Beck sagde ...

Ja to meget forskellige, men skønne layouts.

Scrap... jeg kan nok ikke lade være.

God weekend.

Bertram sagde ...

Scra, sikkert ikke :(
Skønne Lo's, på hver deres måde totalt skønne. Elsker Sassafras.

Marianne sagde ...

ELSKER det billede - de er SÅ søde sammen :o) Og dine Los er skønne... Jeg kan især rigtig godt lide det nederste - super sødt mønsterpapir - og dejlige stærke farver :o)

Maria Krumbaek sagde ...

rigtig skønne LOs! Og dejligt billede :)

Anonym sagde ...

Er ret vild med dit tivoli lo - de vimpler er for lækre.

Thanni sagde ...

Det er to meget skønne LO'er du har lavet - jeg er lidt vild med de tøsede detaljer på det øverste ;)
..og så er det jo hyg'ligt at Missen trods alt godt gider sove ved siden af Ida Sophie ;D

Gitte sagde ...

Ja de er rigtig nok meget forskellige, men waouw hvor er de bare flotte.
hihi et skønt billede af de 2 "venner". Det må da bare scrappes. :)
Har været til studenterfest idag så imorgen....eller sener idag skal jeg scrappe. :)
Du må ha' en skøn søndag. :)

Lone sagde ...

Sikke nogle skønne layouts du har fået lavet. Og hvor blir hun dog stor jeres lille pige, utroligt som tiden den går. Ha en dejlig søndag

Margit sagde ...

Super flotte LO'er. Tivoli er helt vildt fint med alle de skrappe farver. Det bliver man da glad af at se på.
God ny uge til dig

Stinne sagde ...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH - Ej når jeg ser hende får jeg sådan lyst til at smutte til Ordrup.... Fede Lo begge to - jeg hopper også fra en stil til den anden.

Det er så lækkert det du har lavet... og jeg glæder mig til at se det IRL!

KNUS

Stinne sagde ...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH - Ej når jeg ser hende får jeg sådan lyst til at smutte til Ordrup.... Fede Lo begge to - jeg hopper også fra en stil til den anden.

Det er så lækkert det du har lavet... og jeg glæder mig til at se det IRL!

KNUS

Marolle sagde ...

ja meget forskellige layouts! flot at du mestrer begge dele, og teksten på øverste layoute r bare sødt :)

lørdag står den på 3 års fødselsdag, og søndag har de jo lovet vildt godt vejr. Så hvis jeg skal scrappe, må det blive idag fredag :)

troll13 sagde ...

De er bare rigtig flotte begge dine LO'er, meget forskellige, hvor papiret passer perfekt til de 2 "emner" der er blevet scrappet ;o))
Og det billede er da bare for skønt :o)))

Anonym sagde ...

Hello! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
Your blog provided us useful information to work on. You have done a marvellous job!


Here is my web-site :: volume pills review

Related Posts with Thumbnails