søndag den 11. januar 2009

Vi laver børneværelse

Godt nytår til alle.

Jeg glæder mig specielt til dette år. Vi skal ikke længere være to, men bliver tre om ca. 11 uger.
Vi glæder os helt vildt.

Der bliver ikke scrappet for tiden, da alle mine scrap-ting er ved at blive pakket ned og skal have en ny plads.
Vores kontor (mit scraprum) skal være børneværelse, så det skal tømmes helt inden min far kommer og maler i uge 7.

Vi har flyttet et skrivebord ind i vores spisestue, og har fået hængt et par overskabe op. Men det betyder samtidigt, at et helt værelse, skal nu være i to overskabe!!!

Men det er trods alt sjovt, at skulle have et lille børneværelse.

Lige nu har jeg pakket nogle scrapting ned i store plastikkasser, som kan stå ovenpå vores klædeskabe, så skal jeg lige have skrevet labels til kasserne, så det er nemt, at finde det jeg skal bruge.

Vi får virkelig ryddet op i alle vores ting - dejligt!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails