fredag den 26. december 2008

Glædelig jul til alle

Jeg håber, at alle I blog-læsere har haft en rigtig glædelig jul. Tusind tak for alle jeres kommentarer i årets løb. Det er altid så dejligt med en hilsen.

Julen her har været rigtig hyggelig. Vi nyder ferien og hinanden. Min mave vokser og der er kun tre måneder til prinsessen kommer til verden. Vi glæder os helt vildt.....
Der er masser af aktivitet i maven til glæde for både den kommende mor og far.

Jeg er nu i uge 27

1. juledag på Bellevue

Clyde fik også en julegave

Glædelig jul

11 kommentarer:

Pia sagde ...

Også glædelig jul til dig og hvor maven vokser, glæder mig til at se vidunderet.

Tanja sagde ...

Hej Mette...

Jeg vil da også ønske dig glædelig jul... :o)
Sikke en flot mave og det klæder dig rigtig godt at være gravid - spændende når den lille prinsesse kommer til verden...

Scrapknuzz Tanja :o)

Stinne sagde ...

Hej SMukke du

Sikken en mave du har fået...

Glædelig jul - jeg glæder mig til vi ses inden prinsesserne kommer!!

HILS Simon

Anne Bente sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig også, og flot mave du har, spændende for jer.

Netti sagde ...

Glædelig jul til dig også. Hvor er din mave flot. Jeg er helt vild med den pinke tunika du har på- den er da lækker!!

Gitte sagde ...

Håber du og din familie har haft en dejlig jul.
Hvor maven dog blevt flot stor, men det er nu det går stærkt. Du må forsat nyde din graviditet.:)

Fosat en rigtig god weekend.

Nayheli sagde ...

Congratulations on the girl who is on the way.
ejoy everithing you feel, regards from México and happy new year!

troll13 sagde ...

Dejligt at det går godt med dig og prinsessen, flot mave du holder dig ;o)
Rigtig godt nytår til dig og dine, jeg vil glæde mig til fortsat at nyde din blog igen i år :o)

Stine66 sagde ...

Meget hyggelige MAVE billeder !

Connie sagde ...

Gud, Mette. Jeg viste ikke du var gravid. Rigtig meget tillykke med det. Kun 3 måender igen, det er jo snart.

Rigtigt godt nytår, og det kan jo kun blive godt, nu hvor prinsessen er på vej.

Mange knus Connie

troll13 sagde ...

Jeg har valgt at give dig en Award, så kig på min blog ;o)

Related Posts with Thumbnails