lørdag den 2. november 2013

Bryllupsalbum

Jeg har lavet dette bryllupsalbum til min bror og svigerinde. Jeg er helt vild med papiret, som er ret enkelt og i smukke farver. Papiret er fra Making Memories. Jeg har brugt masser af pynt.
Jeg printede nogle få billeder ud efter kirken og satte dem i albummet, ellers er det meningen, at de selv kan sætte billeder i albummet.
Det var rigtig hyggeligt at lave, og jeg overvejer, om jeg ikke skal lave et bryllupsalbum til mig selv på et tidspunkt.
 
 
Forsiden af albummet - bogstaverne er super flotte og med glimmer.
 
Her er en lille plastiklomme med små hjerter og ris.
 
 
 


På det hvide hjerte havde jeg skrevet en hilsen til brudeparret.
 
Tak for jeres søde kommentarer, de bliver læst med glæde - god weekend til alle

5 kommentarer:

Malene sagde ...

Hvor er det fint og romantisk :)

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er det bare flot og rigtig romatisk med altle de fine blonder og blomster. Lige min stil også ha ha ha.

Linda sagde ...

Wauh Mette, det er godt nok lækkert.
Rigtig god søndag til dig og familien

Annette / aka sagde ...

Lækkert, lækkert album i det fineste papir og så sart i farverne. Det er meget romantisk.
God ide at lave et til dig selv også. Det må være sjovt at køre den romantiske stil igennem et helt album. Så go for it....

God weekend.

Teresa Kline sagde ...

wow, this is gorgeous!

sparkle & shine *~*

Related Posts with Thumbnails