søndag den 20. november 2011

Skammel "For happy people"

Der er gang i kreativiteten, men denne gang noget andet end scrap.

Jeg benyttede mig af at låne min fars værksted (og hans hjælp!), sidst vi var i jylland. Det er ikke så nemt at male og slibe, når man bor i lejlighed. Vores gammle Ikea skammel har fået nyt liv. Jeg fik idéen med tapet fra bl.a. denne side http://camillaeli.blogspot.com/2011/04/ikea-skammel-ny-med-pip-tapet.html. Jeg er vild med ALT fra pip studio, og købte derfor også pip tapet.
Jeg har købt disse fire stykker tapet. Farverne er lidt svære at se på billedet, det beklager jeg. Jeg er rigtig glad for valget af det lyseblå tapet med blomster og sommerfugle.
 Først skal der slibes
 alt er malet to gange


 skamlen har fået 7 gange klar mat lak, så den er slidstærk.
Det færdige resultat -
en skammel "For happy people"

Laver du også andre kreative ting ?

19 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

waUee super flot kan du ikke lave en til mig..utrolig sød

Gitte sagde ...

Den er godt nok blevet fin.

Louise sagde ...

Hvor er den blevet fin. Glæder mig til en snarlig onsdagsscrap hos Stinne.

morkaren sagde ...

Nej hvor flot, nænner du nu at stå på den. jeg har også den Ikea taburet, men den er ikke så flot. v.h. morkaren.

Berit Bilde sagde ...

Hvor er den bare flot!

Jean sagde ...

Ihh hvor er den sød...!!

Mio sagde ...

WOW den er bare blevet super flot : )

Rafns hjørne sagde ...

Hold da op, hvor er den blevet flot, men det er også et stort stykke arbejde, du har lavet på den. Jeg har det ligesom morkaren, man kan da ikke nænne at stå på den!

Lise sagde ...

Rigtig lækker lille skammel :-)) Super sødt papir.

Karina Beck sagde ...

Superflot!
Jeg har slet ikke tid til at lave andet end scrap.
Men jeg har mange andre hobbyer som Keramik, glas og smykkefremstilling.
Du må have en god søndag aften.

Annette / aka sagde ...

Hold da op hvor er den blevet flot.
dejligt at komme hjem til farmand. En rigtig far har alt det værktøj + gode råd, man har brug for.

Anne Bente sagde ...

wawwww rålækert-

Gitte sagde ...

Hvor er den bare blevet total lækker, rigtig fedt tapet :-))))))

Anne sagde ...

Naiii den er fin!! :) Min af samme slags er godt nok kedelig sammenlignet med :)

Charlie sagde ...

Næh hvor blev den fin. Du er DYGTIG med eller uden fars hjælp. Ja du kan tro jeg har lavet mange forskellige kreative ting. Måske jeg får vist nogle af dem i december.

Margit sagde ...

Hold da op hvor den blev FIN...
Godt gået...

Gitte sagde ...

Waouw hvor blev den skammel bare lækker. Tror jeg må kopierer den gode ide, har selv en del Piptapet og mine 2 IKEA skamler er blevet lidt trætte at se på.
Du må ha' en skøn uge
Knus

Unknown sagde ...

Total lækker :)

Stinne sagde ...

waau tsger du mine to med- har købt tapet.... næste gsang

skide flot arb.

Related Posts with Thumbnails