fredag den 8. februar 2008

Lækker QuickKutz pakke

I søndags bestilte jeg forskellige Quicc Kutz produkter fra USA, og de er allerede kommet i dag - wouw. På bare fem dage.... og pakken slap igennem tolden!


Tingene har jeg købt her: http://www.scrapbookexpress.com/, der er udsalg på Quick Kutz - og det er rigtig billigt - dollaren er lav, så jeg blev fristet. Jubii, nu skal der leges....







Alfabetet Beauty Queen har jeg været vild med, siden jeg så det første gang. Nu var prisen til at betale, så nu er det mit. Jeg glæder mig til at tage det i brug.

14 kommentarer:

sonja sagde ...

Hej Mette
Det er helt vild flot alfabetet,også de andre ting du har
købt. Men alfababetet Waw.
Scrap knuz sonjasen

Ragna sagde ...

Kan godt forstå, at du er helt vild med det alfabeth. Det er altså også bare rigtigt flot. De andre ting ser også skønne ud. Sådan en minialbumtemplateting, er da i hvert fald skøn at have.

Netti sagde ...

Wow superflot alfabet. Det glæder jeg mig til at se på nogle af dine layouts.

Anne Bente sagde ...

wawww så lækre ting og sager, det alfabet er bare flot

Thanni sagde ...

Dejlige sager du har fået, det bli'r spændende at se det i brug efterhånden :)

Unknown sagde ...

Sikke lækre sager, du har fået. jeg kan godt forstå, at du er vild med alfabetet, det er rigtig flot.

Rikke

troll13 sagde ...

Waw nogle lækre ting, ja så er det bare om at komme igang ;o)

Bitten sagde ...

Ja lækre tnig. Specielt alfabetet og flourish'en - tillykke md kuppet og den hurtige levering :-)

lam sagde ...

Ej hvor ser det lækkert ud. Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

Anonym sagde ...

ej hvor fedt :D nøj en lækker pakke. Glæder mig til at se hvad du får lavet :)

Tanja sagde ...

Hej Mette...

Hvor er det bare en total lækker pakke du har fået dig fra USA...
Fedt at den kom gennem tolden uden problemer og du fik den leveret SÅ hurtigt...
Glæder mig til at de hvad du får lavet med tingene..
Scrapknuzz Tanja :-)

maria sagde ...

wow en lækker pakke, og dejligt den slap uden om tolden.

Stinne sagde ...

hej Mette-pige

fede ting du har fået fra USA! jEG HAR ENDNU ikke fået mit fra Norge! øv. Uhh det der hjerte skal jeg vidst låne ved lejlighed! Fedt alfabet også!

Bitten sagde ...

Mette, jeg synes ikke rigtig du får skrevet noget på din blog - er du helt opslugt af dine nye ting? ;-) Jeg vil gerne have lov at udfordre dig til at skrive 7 ting om dig selv (når du får tid) - kig evt. på min blog og se hvad jeg selv har skrevet.

Related Posts with Thumbnails